مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 04:502020-07-26بين الملل

احتمال برگزاری یک نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی وجود دارد


کاندیدای ریاست سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی اعلام کرد، احتمال برگزاری یک نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده وجود دارد.

- "احتمال برگزاری یک نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی وجود دارد" کاندیدای ریاست سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی اعلام کرد، احتمال برگزاری یک نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، پارک جی-وون، کاندیدای ریاست سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی در سندی مکتوب به مجمع ملی این کشور برای جلسه تاییدیه اش که روز دوشنبه برگزار می شود، نوشت: اگر شرایط چون واکنش های مثبت کره شمالی مهیا باشد، بر این باورم که احتمال برگزاری نشست دیگری بین کره شمالی و آمریکا وجود دارد.

دو کشور به دنبال حل مسائل اتمی کره شمالی و ایجاد صلح در شبه جزیره کره هستند.

وی همچنین به اظهارات دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا نیز اشاره کرد که اوایل ماه جاری میلادی گفته بود به دنبال دیدار با کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی است اگر که این دیدار کمک کننده و موثر باشد.

ترامپ و کیم جونگ اون سه بار با یکدیگر دیدار و بر روی اقداماتی در راستای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره در ازای تضمین های امنیتی توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری یک نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی وجود دارد

احتمال برگزاری یک نشست دیگر بین آمریکا و کره شمالی وجود دارد