مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 04:252020-07-26ورزشي

اسبقیان: ضرورتی برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی نیست


رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: با توجه به شیوع موج کرونا ضرورتی برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی حتی در رشته های انفرادی نیست و سلامتی ورزشکاران برای ما مهمتر از برگزاری اردو است.

- رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: با توجه به شیوع موج کرونا ضرورتی برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی حتی در رشته های انفرادی نیست و سلامتی ورزشکاران برای ما مهمتر از برگزاری اردو است.

محمدشروین اسبقیان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اردوهای ورزشکاران پارالمپیکی اظهار کرد: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع موج دوم کرونا هیچ ضرورتی برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی وجود ندارد و ما نمی توانیم سلامتی ورزشکاران را حتی در رشته های انفرادی به خطر بیندازیم و برای آنها اردو برگزار کنیم.

وی گفت: به عنوان رییس فدراسیون سعی می کنم با ورزشکاران پارالمپیکی در تماس باشم و مشکلات آنها را در حد امکان برطرف کنم اما متاسفانه پیچیدگی بیماری کرونا به گونه ای است که ما نمی توانیم در شرایط کنونی اردویی را برای رشته های انفرادی خود از جمله تیر اندازی برگزار کنیم.

اولویت اول ما سلامتی ورزشکاران است.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در پاسخ به این پرسش که یکی از مربیان بر این باور است که چرا برای تیراندازان امکان برگزاری اردو برای تیراندازان در آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: ضرورتی برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی نیست

اسبقیان: ضرورتی برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی نیست