مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 04:202020-07-26سياسي

روایت «مردان خدا» در مرصاد


رزمندگان گمنام همدانی به فرماندهی حاج میرزا محمد سلگی آرزوی دیرینه منافقین کوردل در مرصاد را به گور بردند و کشور را از یک فاجعه بزرگ نجات دادند.

- خبرگزاری فارس-همدان: نخستین سالگرد، عملیات مرصاد بدون سردار حاج میرزامحمد سلگی همان که حاج حسین همدانی در وصفش گفت قهرمان گمنام حماسه مرصاد از راه رسید.

هر سال مرصاد را مرور کردیم یک سال هم فرا رسید که بدون حاج حسین سالگرد مرصاد را می گذراندیم.

یکی از آخرین مرورهای جانانه مرصاد با حاج حسین همدانی در باغ موزه دفاع مقدس در شب علمیات با حضور خیل عظیم خانواده های همدانی برگزار شد با رقص نور بی نظیر باغ موزه و صدای آب؛ همان آبی که هرگز نمی میرد.

حاج حسین همدانی اعتقاد داشت که باید همیشه از دفاع مقدس حرف زد، به ویژه برای نسل جوان، طنین صدای او همچنان در ذهن ها جریان دارد.

وقتی حاج میرزا خبر حمله دشمن را به حاج حسین می دهد، باورش برای او سخت است، فرمانده می گوید: به حاج میرزا گفتم خودت برو بالا با دوربین نگاه کن به من زنگ بزن.

حاج میرزا با دو پای مصنوعی به بالای ارتفاعات می رود، دوباره مطمئن می شود و به پایین بازمی گردد، دیگر شکی برای حاج حسین باقی نمانده است.

فرمانده در روایت خاطره هایش می گوید: وقتی من رسیدم سنگر حاج میرزا پاهایش را باز کرد داخل پای مصنوعی اش پر از خون شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «مردان خدا» در مرصاد

روایت «مردان خدا» در مرصاد