مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 03:452020-07-26سياسي

نظرات عبدالرضا هلالی برای برگزاری جلسات محرم


عبدالرضا هلالی با بیان اینکه تعطیلی جلسات محرم شدنی نیست، گفت: جلسات را می توان در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری برگزار کرد و استفاده از ماسک را هم در جلسات با جدیت دنبال کرد.

- عبدالرضا هلالی، مداح اهل بیت (ع) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت برگزاری مجالس عزاداری در ماه محرم اظهار داشت: هیأت و جلسه سیدالشهدا و ذکر مصائب اهل بیت (ع) و ارتباط معنوی با حضرات معصومین (ع) نه تنها تعطیل بردار نیست و دچار فاصله نمی شود، بلکه در شداید، سختی ها و تنگناها، توسل و توجه ما به معصومین (ع) به خصوص امام حسین (ع) بیشتر می شود و ما بیش از پیش نیازمند حضور در جلسات و استفاده از ظرفیت بی کران و پایان ناپذیر این ذوات مقدسه هستیم.

هیأت ها حُسن نیت خود را در نیز فعالیت و تلاش هیأت ها در این زمینه قدرتمند و قابل دفاع است و زحمات و همراهی های این قشر در مواضع مختلف مانند ضدعفونی، کمک رسانی، رزمایش همدلی توصیه شده مقام معظم رهبری و .

مشهود است و همچنان نیز ادامه دارد.

هلالی با اشاره به نحوه برگزاری جلسات عزاداری در ماه محرم تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند هیأت ها تمام تلاش خود را برای برگزاری منظم، باشکوه، قانومند و وفادار به پروتکل های بهداشتی خواهند داشت؛ چنان که تاکنون هم نشان دادند این ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات عبدالرضا هلالی برای برگزاری جلسات محرم

نظرات عبدالرضا هلالی برای برگزاری جلسات محرم