مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 02:302020-07-25فرهنگي

اجرای «زمستان/ داخلی/ خانه عروسک» فعلاً میسر نیست/ ریسک نمی کنم


کارگردان نمایش «زمستان/ داخلی/ خانه عروسک» با اشاره به فراهم نبودن شرایط برای از سر گیری این اجرا عنوان کرد تولید تله تئاتر در وضعیت بحران کرونا نیازمند نگاه های تازه و تعاریف معاصرتری است.

- کارگردان نمایش زمستان/ داخلی/ خانه عروسک با اشاره به فراهم نبودن شرایط برای از سر گیری این اجرا عنوان کرد تولید تله تئاتر در وضعیت بحران کرونا نیازمند نگاه های تازه و تعاریف معاصرتری است.

پگاه طبسی نژاد کارگردان نمایش زمستان / داخلی / خانه عروسک که پیش از تعطیلی تماشاخانه های تئاتری در اسفند ماه تنها 6 اجرا در تماشاخانه ایرانشهر داشت درباره وضعیت ادامه اجراهای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: با از سرگیری فعالیت های تئاتری در تیرماه از طرف تماشاخانه ایرانشهر نیز با من تماس گرفتند اما طبق صحبت هایی که با آقای حسین مسافر آستانه و گروهمان داشتم به این نتیجه رسیدم که اجرای این نمایش در شرایط فعلی امکان پذیر نیست چون علاوه بر وضعیتی که بحران کرونا به وجود آورده مسایل اقتصادی هم در اجرای این نمایش موثر است.

وی ادامه داد: متاسفانه ما هنوز هیچ کمک هزینه ای از اداره کل هنرهای نمایشی دریافت نکرده ایم و جبران خسارتی برای پروژه صورت نگرفته است تا بتوانیم دوباره سرپا شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «زمستان/ داخلی/ خانه عروسک» فعلاً میسر نیست/ ریسک نمی کنم

اجرای «زمستان/ داخلی/ خانه عروسک» فعلاً میسر نیست/ ریسک نمی کنم