مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 17:052020-07-25سياسي

رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در تمامی شهر و روستاهای تهران در دستور کار است


مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: کمیسیون ایمنی راه ها امسال با جدیت در دستور کار و تأکید وزارت کشور قرار گرفته است.

- ایسنا/تهران مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: کمیسیون ایمنی راه ها امسال با جدیت در دستور کار و تأکید وزارت کشور قرار گرفته است.

جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان تهران مشترک با شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان قرچک با موضوع بررسی نقاط حادثه خیز و پرتصادف با حضور خطیبی فرماندار، صحرایی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، مسئولان پلیس راهور و دیگر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

صحرایی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران در این جلسه طی سخنانی بیان کرد: رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در تمامی شهر و روستاهای استان تهران در دستور کار است.

وی ادامه داد: کمیسیون ایمنی راه ها امسال با جدیت در دستور کار و تأکید وزارت کشور قرار گرفته که بر اساس آن تمامی نقاط حادثه خیر شناسایی می شود تا بتوان حتی الامکان عامل جاده را از مشکلات ایمنی ترافیک حذف کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران افزود: با تدوین برنامه منسجم در هر شهرستان با ارائه گزارش تخصصی از سوی پلیس راهور، شهرداری، بخشداری، راهداری و سایر ادارات مرتبط تمامی نقاط حادثه خیز جاده ای در شهر و روستاها باید رفع و وضعیت عبور و مرور در داخل شهر و روستاها و مبادی ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در تمامی شهر و روستاهای تهران در دستور کار است

رفع نقاط حادثه خیز جاده ای در تمامی شهر و روستاهای تهران در دستور کار است