مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 14:152020-07-25سياسي

اجرای طرح گردشگری اراضی 243 هکتاری سداکباتان نیازمند عزم ملی است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان گفت: اجرای طرح گردشگری اراضی 243 هکتاری سداکباتان و بوستان 102هکتاری ولایت به عنوان طرح های فرامحله ای و فراملی نیازمند عزم جدی و ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی بعدازظهر شنبه در صحن شورای شهر همدان که با حضور حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس برگزار شد با تأکید بر تمرکز مجلس یازدهم به حوزه گردشگری و سرمایه گذاری، گفت: توجه ویژه به تأسیسات گردشگری و اهداف مورد نظر حوزه گردشگری از ضرورت های رسیدن شهر همدان به عنوان پایلوت گردشگری است.

حسین قراباغی اظهار کرد: ساماندهی راه های مواصلاتی به روستاهای گردشگرپذیر مذهبی و طبیعی از جمله امامزاده محسن، چشین و سیمین ابرو باید با تزریق بودجه ملی دیده شود تا به نتیجه برسد که بودجه ملی دیده شده اما باید مشکلات و موانع آن برطرف شود.

وی با تأکید بر تکمیل کنارگذرهای شهر همدان، عنوان کرد: در این زمینه منابع مردم شهر همدان که باید برای توسعه زیرساخت های شهر هزینه شود، در گلوی پل ها ریخته می شود.

قراباغی با بیان اینکه مدیریت شهری، اقدامات خوبی در حوزه سرمایه گذاری انجام داده است؛ افزود: اعضای شورای شهر همدان نگاه ویژه ای در راستای حمایت از سرمایه گذاران دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گردشگری اراضی 243 هکتاری سداکباتان نیازمند عزم ملی است

اجرای طرح گردشگری اراضی 243 هکتاری سداکباتان نیازمند عزم ملی است