مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 12:152020-07-25اقتصادي

لزوم توجه دولت به نهضت مهارت افزایی و مهارت آموزی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است که نهضت مهارت افزایی و مهارت آموزی امروز یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید دولت به آن اهتمام داشته باشد.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است که نهضت مهارت افزایی و مهارت آموزی امروز یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید دولت به آن اهتمام داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در آیین امضای تفاهم نامه های همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: در مجموعه بیکاران کشور، زمانی که آمارها مورد بررسی قرار می گیرد، می بینیم که آمار دانش آموختگان دانشگاهی آمار بالایی است، اما آمار بیکاران در حوزه افراد دارای مهارت می بینیم که آمار بسیار پایینی است.

کسانی که در حوزه مهارت دارای آموزش هایی هستند، به طور طبیعی از امکان و فرصت های مناسب تری برای برخورداری از شغل و فرصت های شغلی برخوردارند و نشان می دهد که راه عبور ما از کانالی به نام مهارت افزایی می گذرد و نهضت مهارت افزایی و مهارت آموزی امروز یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید دولت به آن اهتمام داشته باشد و این کار مقدور و ممکن نمی شود مگر با همکاری همه قوا و تنظیم قواعد و مهارت لازم برای انجام این کار و همکاری به ویژه در دستگاه های اجرایی و بین همه اجزای دولت میسر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه دولت به نهضت مهارت افزایی و مهارت آموزی

لزوم توجه دولت به نهضت مهارت افزایی و مهارت آموزی