مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:452020-07-25سياسي

اتمام آزادسازی سواحل مازندران در صورت آزادسازی پلاژ قوه قضاییه به اتمام می رسد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: تمام سواحل در فرح آباد ساری با آزادسازی سواحل در مجتمع های فرهنگی قوه قضاییه به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رازجویان عصر امروز در جلسه بررسی مسائل عمرانی شهر فرح آباد که با حضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود، برگزار شد، اظهار کرد: در تهیه تصویب طرح هادی، علاوه بر لحاظ کردن توسعه شهر، باید بر حفظ منابع ملی و اراضی کشاورزی نیز تاکید شود.

   معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: شهر تازه تاسیس فرح آباد به دلیل جاذبه های خاص گردشگری، ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه دارد.

  رازجویان ساحل دریا و مسجد تاریخی را از جاذبه های گردشگری شهر فرح آباد دانست و افزود: حضور گردشگران فرصت است؛ لذا با برنامه ریزی درست می توان از این ظرفیت برای جذب سرمایه گذار و توسعه شهر استفاده کرد.

  وی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی سواحل دریای مازندران، تصریح کرد: با آزادسازی سواحل در مجتمع های فرهنگی قوه قضاییه، تمام سواحل در فرح آباد ساری آزاد خواهد شد.

اجرای طرح آزادسازی سواحل دریای مازندران افزود: جهت توزیع اعتبارات به شهرهای مازندران نباید جمعیت ساکن آنها را دید؛ زیرا شهرهای ساحلی مازندران در ایام تعطیل به دلیل حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام آزادسازی سواحل مازندران در صورت آزادسازی پلاژ قوه قضاییه به اتمام می رسد

اتمام آزادسازی سواحل مازندران در صورت آزادسازی پلاژ قوه قضاییه به اتمام می رسد