مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:052020-07-25سياسي

نشست «یادگیری الکترونیکی و تاثیر آن بر جامعه» برگزار می شود


نشست آنلاین «یادگیری الکترونیکی و تاثیر آن بر جامعه» با حضور رییس مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

- نشست آنلاین یادگیری الکترونیکی و تاثیر آن بر جامعه با حضور رییس مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرهنگسرای فناوری اطلاعات، یازدهمین نشست شب های فناوری با موضوع یادگیری الکترونیکی و تاثیر آن بر جامعه ، یکشنبه 5 مرداد ساعت 18، به صورت گفتگوی زنده از صفحه اینستاگرام و کانال فرهنگسرای فناوری اطلاعات پخش می شود.

این برنامه با حضور سید امید فاطمی؛ عضو هیئت علمی و رییس مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی و رییس مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران برگزار می شود.

ماهیت آموزش و یادگیری الکترونیکی چیست؟ جایگاه این نوع آموزش در جهان چگونه است؟ تفکر غالب در جامعه در مورد اعتبار این نوع آموزش و یادگیری و اینکه نیازمندی های غیرزیرساختی کدام است؟ از جمله محورهای مورد بحث در این گفتگوی زنده به شمار می روند.

سلسله نشست های تخصصی شب های فناوری ، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه با حضور مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «یادگیری الکترونیکی و تاثیر آن بر جامعه» برگزار می شود

نشست «یادگیری الکترونیکی و تاثیر آن بر جامعه» برگزار می شود