مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:202020-07-25فرهنگي

جشنواره «نوای خرم» به 1400 موکول شد


مدیر جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرّم (نوای خرم) با ارائه توضیحاتی از برگزاری هفتمین دوره این رویداد موسیقایی در سال 1400 به دلیل اقدامات پیشگیرانه برای شیوع بیماری کووید 19 خبر داد.

- مدیر جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرّم (نوای خرم) با ارائه توضیحاتی از برگزاری هفتمین دوره این رویداد موسیقایی در سال 1400 به دلیل اقدامات پیشگیرانه برای شیوع بیماری کووید 19 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم (نوای خرم)، بردیا صدرنوری آهنگساز، نوازنده و مدیر برگزاری جشنواره و جایزه موسیقی نوای خرم با بیان اینکه هفتمین دوره این جشنواره در سال 1399 برگزار نمی شود، توضیح داد: با توجه به شرایط ناشی از بیماری کووید 19 و عدم امکان برنامه ­ریزی برای اجراهای صحنه ای و گروهی بخش رقابتی، هفتمین جشنواره و جایزه همایون خرّم در سال 1400 برگزار می شود.

مدیرمسئول موسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش افزود: برنامه ریزی برای برگزاری هفتمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم 7) طبق روال سنوات پیش، پس از اتمام جشنواره ششم آغاز شد.

اما شرایط روز جامعه ناشی از بیماری کووید 19 و نیز آثار منفی آن بر کیفیت برگزاری جشنواره شرایطی را فراهم ساخت که این دوره از جشنواره را به سال آینده موکول کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «نوای خرم» به 1400 موکول شد

جشنواره «نوای خرم» به 1400 موکول شد