مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:102020-07-25اقتصادي

افزایش تولید ماسک گیلان در گروی تامین مواد اولیه


معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان گفت: حل مشکل تأمین مواد اولیه، تولید ماسک در سطح استان افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

- ایسنا/گیلان معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان گفت: حل مشکل تأمین مواد اولیه، تولید ماسک در سطح استان افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

منوچهر صدفی در جمع خبرنگاران از فعالیت 12 واحد دارای مجوز تولید ماسک در سطح استان گیلان خبر داد و افزود: ظرفیت و توان تولید ماسک در استان گیلان روزانه بیش از 200 هزار عدد است که با توجه به شرایط حاضر فعلاً با مواد اولیه موجود 120 هزار عدد انواع ماسک سه لایه و پارچه ای در حال تولید است.

وی با بیان اینکه این تا قبل از شیوع ویروس کرونا تولیدات گیلان در بخش ماسک محدود بود، گفت: با همدلی مسئولان و بخش خصوصی در چند ماه گذشته توان استان در تولید این محصولات افزایش خوبی پیدا کرد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان ادامه داد: تلاش ما این است با تعامل جمعی تولیدکنندگان، نیازهای داخلی استان را تأمین کنیم البته این موضوع تا حد زیادی به تامین به هنگام مواد اولیه این محصولات نظیر؛ پارچه، کش و مفتول برای تولیدکنندگان بستگی دارد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان به رایزنی و انجام پیگیری های لازم برای رفع مشکل مواد اولیه واحدهای تولید ماسک استان گیلان اشاره و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید ماسک گیلان در گروی تامین مواد اولیه

افزایش تولید ماسک گیلان در گروی تامین مواد اولیه