مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-25سياسي

عید سعید غدیرخم محور وحدت مسلمانان است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان عید سعید غدیر خم را محور اصلی وحدت و اتحاد مسلمانان در جهان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید محمد سادات ظهر امروز شنبه در جلسه برنامه ریزی فعالیت های عید سعید غدیر خم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، به اهمیت عید غدیر پرداخت و اظهار کرد: عید غدیر روز یاس دشمنان و روز وحدت جهان اسلام است و فرصتی برای تبیین جایگاه امامت و ولایت در جامعه به شمار می رود.

وی عنوان کرد: مردمی کردن برنامه های عید غدیر نیاز است تا برنامه ها پررنگ تر برگزار شود و نباید برنامه های این مناسبت مهم تحت تأثیر ویروس منحوس کرونا قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، عنوان کرد: ستاد برگزاری جشن های دهه ولایت را در استان تشکیل خواهیم داد که با حضور نماینده ولی فقیه کردستان و برخی از ارگان های فرهنگی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: باید برنامه های خواست و همدلی تحت عنوان احسان علوی با اهدای بسته های معیشتی و بهداشتی با پیوست فرهنگی باید مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام سادات عنوان کرد: آذین بندی خیابان ها و محلات، تولید محتوا از سیره علی (ع) و استفاده از فضای مجازی برای تبیین اهمیت عید غدیر خم و تجلیل از سادات شاخص استان با حفظ پروتکل های بهداشتی، کمک به فقرا و زوجین سادات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید سعید غدیرخم محور وحدت مسلمانان است

عید سعید غدیرخم محور وحدت مسلمانان است