مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-25فرهنگي

خاموشی سالن های «تئاتر کودک»/ فرم خسارت پر کردیم اما حمایتی نشد!


کارگردان نمایش کودک «افسانه پری دریایی» با گلایه از بی توجهی دولت به هنرمندانی که در بحران کرونا آسیب دیده اند، عنوان کرد نمایش های کودک بدون حمایت و تماشاگر به اجراهای خود ادامه می دهند.

- کارگردان نمایش کودک افسانه پری دریایی با گلایه از بی توجهی دولت به هنرمندانی که در بحران کرونا آسیب دیده اند، عنوان کرد نمایش های کودک بدون حمایت و تماشاگر به اجراهای خود ادامه می دهند.

رضا بیات نویسنده و کارگردان نمایش افسانه پری دریایی که این روزها در تالار هنر روی صحنه است درباره اجرای این اثر نمایشی در شرایط بحران کرونا به خبرنگار مهر گفت: شرایطی که در حال حاضر گروه های نمایشی با آن روبرو هستند برای همه یکسان است و با آن کنار می آیند اما مشکل اصلی من با اداره کل هنرهای نمایشی است که دقیقاً زمانی که باید به داد هنرمندانش برسد بیشتر آنها را اذیت می کند.

وی ادامه داد: امثال گروه ما که اسفندماه زیر نظر اداره کل هنرهای نمایشی در سالن های مختلف اجرا داشتیم و مجبور به تعطیلی نمایشمان شدیم 2 برابر دیگر هنرمندان و گروه های تئاتری ضرر کردیم.

بازیگران و عوامل نمایش دستمزد اجرای قبل از عیدشان را می خواهند و اداره کل هنرهای نمایشی هم به ما می گوید اگر دوست دارید اجرا بروید اما ما می توانیم تنها به همان اندازه ای که قبلاً قرار بوده از شما حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی سالن های «تئاتر کودک»/ فرم خسارت پر کردیم اما حمایتی نشد!

خاموشی سالن های «تئاتر کودک»/ فرم خسارت پر کردیم اما حمایتی نشد!