مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-25سياسي

راه اندازی طرح CBR افراد دارای معلولیت در جامعه عشایری


مدیرکل امور عشایر فارس از راه اندازی طرح CBR افراد دارای معلولیت عشایر استان در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و به منظور گسترش ارائه خدمات توانبخشی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور عشایر فارس از راه اندازی طرح CBR افراد دارای معلولیت عشایر استان در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و به منظور گسترش ارائه خدمات توانبخشی خبر داد.

روح اله بهرامی شنبه 4 تیر افزود: با پیگیری اداره کل امور عشایر و همکاری اداره کل بهزیستی استان فارس ، توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR برای توانخواهان جامعه عشایری راه اندازی و تاکنون تعداد 1600 توانخواه عشایری شناسایی و خدمات لازم به آنها ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی امور عشایر فارس، او افزود: این تفاهم نامه چهارجانبه بین اداره های کل امور عشایر، بهزیستی، آموزش و پرورش عشایر و سپاه عشایر استان فارس برای ارائه خدمات به جامعه عشایری و حل مشکلات معلولین، منعقد و امضاء شد.

بهرامی شناسایی، نیازسنجی و ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه به جامعه عشایری را از جمله مزایای این طرح دانست و ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیاز جامعه عشایری به این طرح بتوانیم با همکاری و همدلی که بین دستگاه های مربوطه این اداره کل بهزیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی طرح CBR افراد دارای معلولیت در جامعه عشایری

راه اندازی طرح CBR افراد دارای معلولیت در جامعه عشایری