مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-25اقتصادي

دولت هتل کپسولی وارد نمی کند / رونمایی از هتل ها در راستای جهش تولید


مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران با اشاره به اینکه دولت واردات هتل کپسولی را انجام نمی دهد و قرار نیست اقدامی در این راستا صورت گیرد، - حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره سرانجام واردات و  ساخت هتل های کپسولی در کشور، گفت: بحث واردات این هتل ها در حال حاضر مدنظر نیست و تنها حدود 10 مورد از این هتل ها توسط بخش خصوصی به کشور وارد و رونمایی شد.

وی افزود: رونمایی از هتل کپسولی در تهران  جهت تشویق سرمایه گذاران داخلی و تولیدکننده ها و ایجاد جهش تولید بوده است و قرار نیست وزارت میراث فرهنگی و دولت هزینه ای در این زمینه انجام دهند.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران تصریح کرد: طی 10 سال گذشته سازمان میراث فرهنگی و این وزارتخانه هتلی نساخته و به این بحث ورود نکرده است چرا که بودجه ای در این زمینه موجود نیست، واردات هتل کپسولی نیز به دلیل نبود بودجه اصلاً مدنظر نیست و بخش خصوصی فعالیت های لازم را انجام می دهد.

اربابی گفت: ساخت هتل های کپسولی بسته به شرایط آن برای تولیدکنندگان داخلی با توجه به نرخ کنونی ارز و قیمت تجهیزات آن از 35 تا 60 میلیون تومان هزینه خواهد داشت و در صورتی که شرایط کرونا برطرف شود استفاده از این هتل ها در توسعه گردشگری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هتل کپسولی وارد نمی کند / رونمایی از هتل ها در راستای جهش تولید

دولت هتل کپسولی وارد نمی کند / رونمایی از هتل ها در راستای جهش تولید