مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-25اقتصادي

پیش بینی 42 هزار نفر اشتغال در کرمان طی سال 99/تحقق 10 درصد تا پایان خردادماه


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: برنامه پیش بینی شده برای اشتغال استان در سال جاری، 42 هزار نفر است که 10 درصد از این برنامه اشتغال تا پایان خردادماه در استان اجرا شده و تا آخر شهریور این رقم باید به 40 درصد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا اسماعیلی در نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه 34 درصد اشتغال استان کرمان در بخش کشاورزی است، اظهار داشت: درصد اشتغال کشور در زمینه کشاورزی بین 17 تا 19 درصد است و رتبه ما از میانگین کشوری در این زمینه بالاتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد: ما در زمینه طرح کارورزی در سطح استان کرمان هزار نفر سهمیه داریم و این طرح به اشتغال افراد تحصیل کرده خیلی می تواند کمک کند.

  وی ادامه داد: به هر فرد، ماهیانه 500 تا 700 هزار تومان کمک هزینه پرداخت می کنیم تا در یک واحد به صورت کارورزی کار یاد بگیرند که متاسفانه از این طرح استقبالی صورت نگرفته است.

وی گفت: سهم استان کرمان از تسهیلات مصوب مربوط به کرونا برای مشاغل، یک هزار و 140 میلیارد تومان بوده که تا کنون 140 میلیارد تومان معرفی به بانک داشته ایم و از این مبلغ 4 میلیارد تومان پرداخت شده و این رقم خیلی کم است و ما استان چهار یا پنجم در این زمینه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 42 هزار نفر اشتغال در کرمان طی سال 99/تحقق 10 درصد تا پایان خردادماه

پیش بینی 42 هزار نفر اشتغال در کرمان طی سال 99/تحقق 10 درصد تا پایان خردادماه