مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-25اجتماعي

استقبال از دوره های آموزشی و کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری


کودکان و نوجوانان از برگزاری بیش از 600 کارگاه و دوره آموزشی مجازیِ جدید کانون پرورش فکری در سراسر کشور استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان به وجود آمد، مرحله نخست سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان خانواده های ایرانی و فارسی زبانان دنیا راه اندازی شد.

کارگاه ها و دوره هایی در سه سطحِ بدون محدودیت زمان، کارگاه های برخط کشوری و دوره های برخط استانی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد.

بر اساس این خبر، کودکان و نوجوانان با عضویت در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این کارگاه ها بهره مند شدند.

در مجموع 612 کارگاه تشکیل شد که از این میان، 7 کارگاه بدون محدودیت زمان، 39 کارگاهِ برخط کشوری و 566 کارگاهِ برخط استانی در حال برگزاری است.

ساخت عروسک های نمایشی، عروسک سازی با استفاده از دور ریختنی ها، عکاسی، قصه گویی، داستان نویسی، اریگامی و خوشنویسی تحریری از جمله کارگاه های بدون محدودیت زمان هستند.

مهارت های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، فیلم سازی، قصه گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم، زیست شناسی، کارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از دوره های آموزشی و کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری

استقبال از دوره های آموزشی و کارگاه های مجازی کانون پرورش فکری