مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-25سياسي

وحدت رویه در برگزاری برنامه های عید غدیر ضروری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان وحدت رویه از سوی نهادهای فرهنگی برای برگزاری برنامه های ایام عید غدیر را ضروری عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در جلسه برنامه های عید سعید غدیر خم در تبلیغات اسلامی کردستان، با تبریک فرا رسیدن اعیاد پیش رو، اظهار کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی در اعیاد غدیر خم نیاز به وحدت رویه و همکاری ادارات فرهنگی دارد.

وی توزیع بسته های معیشتی و غذایی بین مراکز خیریه را مورد تاکید قرار داد و افزود: این اقدام گام ارزشمندی در راستای کمک به نیازمندان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی، عنوان کرد: بهره مندی از تمامی ظرفیت های در اختیار در راستای برگزاری برنامه های مناسب تاکید کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: هیأت مذهبی باید برنامه های عید غدیر را در شهرهای استان انجام دهند و پیگیری کنند.

حجت الاسلام علی رستمی با اشاره به اینکه باید متناسب با نیاز استان برنامه های غدیر اجرا شود، عنوان کرد: برنامه های سازمان نیز به اطلاع اعضای جلسه خواهد رسید و در استان اجرا می شود.

رییس شورای هیأت مذهبی کردستان نیز در سخنانی، گفت: بازسازی صحنه غدیر در قروه، دیدار هیأت مذهبی منتخب با نماینده ولی فقیه کردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت رویه در برگزاری برنامه های عید غدیر ضروری است

وحدت رویه در برگزاری برنامه های عید غدیر ضروری است