مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-25سياسي

معاون رییس جمهور از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام تقدیر کرد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در پیامی جداگانه از اقدامات رحمت اله قیصوری رییس سازمان و امین دوست محمدی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی تقدیر کرد.

- ایسنا/ایلام معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در پیامی جداگانه از اقدامات رحمت اله قیصوری رییس سازمان و امین دوست محمدی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی تقدیر کرد.

در متن پیام دکتر جمشید انصاری آمده است: موفقیت در تحقق اهداف و مأموریت های سازمان و اجرای درست و کارآمد سیاست ها و برنامه های دولت در حوزه اداری و استخدامی، در گرو همت و تلاش مدیران و کارکنان سازمان در استان هاست که با دقت نظر در اجرای بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی زمینه بهبود و اصلاح نظام اداری را فراهم می آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در ادامه این پیام آمده است: از آنجا که براساس ارزیابی به عمل آمده از سوی حوزه های مختلف سازمان، حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی آن استان در سال 1398 توفیقات بیشتری در تحقق اهداف و برنامه های دولت و سازمان اداری و استخدامی کشور بدست آورده است، بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش های ارزشمند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام تقدیر کرد

معاون رییس جمهور از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام تقدیر کرد