مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-25ورزشي

توخته: بازیکنان جوان مانند خشت خام هستند/ الگوی خودم هستم


معتقدم که بازیکنان جوان مانند خشت خامی هستند که مربیان یه عنوان یک سفالگر، می توانند آن ها را به یک اثر هنری تبدیل کنند.

- لژیونر 19 ساله والیبال ایران گفت: معتقدم که بازیکنان جوان مانند خشت خامی هستند که مربیان یه عنوان یک سفالگر، می توانند آن ها را به یک اثر هنری تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) با انتشار گزارشی به تمجید از امیرحسین توخته مدافع روی تور تیم ملی ایران پرداخت و نوشت: یکی از اتفاقات خوب والیبال ایران در سال های گذشته، انتقال بازیکنان جوان به تیم ملی بزرگسالان است.

بازیکنانی چون توخته که پس از موفقیت در رده های سنی پایه، حالا با توجه به عملکرد خوب مربیان تیم های ملی ایران، آماده درخشش در رده بزرگسالان هستند.

در ادامه صحبت های امیرحسین توخته با سایت کنفدراسیون آسیا را می خوانید: مدافع روی تور 19 ساله تیم ملی ایران گفت: من معتقدم که یک بازیکن مانند خشت خامی است که مربی می تواند مانند یک سفالگر به آن شکل داده و مانند یک اثر هنری آن را بیافریند.

شخصا همیشه به توصیه های مربیانم گوش داده ام طبق دستورالعمل های آن ها تمرین کرده و پیش رفته ام که نهایتا باعث شد اولین عنوان قهرمانی جهان را در رده های سنی کسب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توخته: بازیکنان جوان مانند خشت خام هستند/ الگوی خودم هستم

توخته: بازیکنان جوان مانند خشت خام هستند/ الگوی خودم هستم