مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-25اقتصادي

نظارت بر انجام پروتکل های بهداشتی در جهرم شدت گرفت


فرماندار جهرم با اشاره به عزم همگانی برای مقابله با کرونا گفت: با متخلفین صنفی در زمینه عدم رعایت پروتکل برخورد می شود زیرا برگزاری مراسم های شادی و عزا باعث افزایش ابتلا در جهرم شد.

- مهدی شفیعیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در همه گیری ویروس کرونا، گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به فوت 36 نفر در جهرم شده است.

شفیعیان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در زمینه پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا افزود: شخصاً با حضور در گروه های نظارتی برای کنترل اصناف و رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستیم و با واحدهای صنفی در صورت عدم رعایت پروتکل بهداشتی برخورد می شود.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی که پس از اخطار اولیه، مجدداً پروتکل را رعایت نکنند پلمپ می شوند یادآور شد: در مدت اخیر بسیاری از واحدهای صنفی به دلیل عدم استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی پلمپ شده اند.

فرماندار جهرم تصریح کرد: ورود افراد بدون ماسک به تمام ادارات و مراکز دولتی شهرستان جهرم ممنوع و از ورود آنها ممانعت به عمل می آید.

او در ادامه با بیان اینکه در ادارات به کارمندان دارای بیماری های زمینه ای مرخصی داده شد، افزود: کارمندان و کارکنان مسن و یا دارای کودکان زیر 6 سال نیز از این امکان برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر انجام پروتکل های بهداشتی در جهرم شدت گرفت

نظارت بر انجام پروتکل های بهداشتی در جهرم شدت گرفت