مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:202020-07-25اقتصادي

خودکفایی در طراحی و ساخت سکسیونرهای فشارقوی


معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اعلام کرد که این شرکت با برخورداری از توان متخصصان داخلی در طراحی و ساخت جداکننده ها (سکسیونر) در ایستگاه های برق فشار قوی به خودکفایی رسیده است.

- ایسنا/فارس معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اعلام کرد که این شرکت با برخورداری از توان متخصصان داخلی در طراحی و ساخت جداکننده ها (سکسیونر) در ایستگاه های برق فشار قوی به خودکفایی رسیده است.

حمزه روغنیان شنبه 4 مرداد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در طراحی و ساخت سکسیونر (جداکننده ها) در ایستگاه های فشارقوی، از سرمایه گذاری و کمک متخصصان خارجی بی نیاز شده ایم، گفت: امسال طراحی ساخت و تعویض بیش از 90 بازوی کامل جداکننده 66 کیلوولت، در استان های فارس و بوشهر با موفقیت انجام شده است.

او ادامه داد: تعدادی از ایستگاه های امور بهره برداری شمال و غرب، شرق و جنوب استان فارس به دلیل فرسودگی بازوها و کاستی های متعدد و افزایش بار، بهره برداری از جداکننده ها را با مشکل مواجه کرده بود.

روغنیان با اشاره به انجام بررسی کارشناسی در این زمینه، گفت: پس از مطالعات دقیق و مستمر، بازوی جدیدی توسط کارشناسان مجری طرح و بهینه سازی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در طراحی و ساخت سکسیونرهای فشارقوی

خودکفایی در طراحی و ساخت سکسیونرهای فشارقوی