مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-25اقتصادي

پرداخت بیش از 50 میلیارد به بیمارستان ها و شبکه بهداشت گچساران


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تاریخ 15 اردیبهشت ماه تاکنون اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بیمارستان ها و شبکه بهداشت گچساران پرداخت شد.

- جلال پوران فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  از تاریخ 15 اردیبهشت ماه تاکنون  بالغ بر 50 میلیارد ریال به بیمارستان های گچساران از جمله بیمارستان شهید رجایی، بی بی حکیمه و شبکه بهداشت گچساران  پرداخت شد.

 وی با بیان اینکه این میزان اعتبار در راستای مقابله  و پیشگیری از ویروس کرونا پرداخت شده است، گفت: از مجموع این میزان اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال به بیمارستان های شهید رجایی و بی بی حکیمه  و مبلغ 20 میلیارد ریال به شبکه بهداشت و در مان گچساران پرداخت شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود:  این میزان اعتبار علاوه بر درآمد بیمارستان ها پرداخت شد.

 پوران فرد گفت: در حال حاضر کمبودی در زمینه تجهیزات  وجود ندارد و تجهیزات تا یک ماه آینده  در  اختیار بیمارستان ها قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در زمینه نیروی انسانی (( پرستاران)) کمبود نیرو نیست و تنها مشکل شهرستان کمبود پزشک متخصص عفونی است که در روزهای آینده این مشکل مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 50 میلیارد به بیمارستان ها و شبکه بهداشت گچساران

پرداخت بیش از 50 میلیارد به بیمارستان ها و شبکه بهداشت گچساران