مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-25پزشكي

تالارهای کرمانشاه از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرونا در استان سیر نزولی داشته است، گفت: تالارها از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه هوشنگ بازوند امروزدر نشست ستاد کنترل و مقابله با استان، دانشگاه علوم پزشکی و مردم بوده است.

وی عنوان کرد: بر اساس برآوردها خوشبختانه 65 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و باید همچنان این روند به شکل بهتری تداوم داشته باشد تا بتوان این بیماری را کنترل کرد.

استاندار کرمانشاه با اظهار نارضایتی از عدم رعایت کافی پروتکل ها در مطب پزشکان اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی در برخی مکان ها مانند اتاق انتظار مطب پزشکان هنوز رعایت نمی شود و انتظار می رود پزشکان به عنوان الگوی جامعه در رعایت این پروتکل ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: عزاداری امام حسین (ع) با تاریخ، فرهنگ و آیین مردم ایران عجین شده است و امسال نیز این آیین با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل شایسته ای برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه عنوان کرد: کنکور نیز طبق برنامه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در موعد مقرر برگزار می گردد.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارهای کرمانشاه از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند

تالارهای کرمانشاه از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند