مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-25سياسي

واکنش شرکت آبفای اهواز به گزارش مشکلات فاضلاب در کوی سیاحی


به دنبال انتشار گزارشی در خصوص مشکلات کوی سیاحی اهواز، شرکت آب و فاضلاب اهواز توضیحاتی در خصوص معضل فاضلاب این شهر ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر تاریخ 28 تیرماه امسال با عنوان کودکانه هایی با چاشنی فاضلاب / غبار محرومیت بر چهره سیاحی شرکت آب و فاضلاب اهواز توضیحاتی برای این خبرگزاری ارسال کرد.

شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص انتشار مطلب و تصاویری مبنی بر جاری شدن فاضلاب در خیابان و معابر مسکونی کوی سیاحی اهواز عنوان کرده است: اقدامات شایسته ای در سال های اخیر با هدف ساماندهی وضعیت فاضلاب در خیابان وحدت جنوبی، نصر جنوبی، مندلی یک و 3 انجام شده است .

این شرکت با بیان اینکه در خیابان اصلی کروشات خط 800 میلی متر که خط جمع کننده اصلی فاضلاب محسوب می شود، اجرا شده است، آورده است: به طور کلی با اجرای انشعابات فاضلاب در این منطقه، لوله گذاری به طول 18 کیلومتر صورت گرفت .

در این توضیحات آمده است: هم اکنون پروژه ای به طول 3.

5 کیلومتر مربوط به خیابان های 2 تا 9 کروشات از سوی پیمانکار در حال انجام است که روند پیشرفت فیزیکی آن به طور مستمر در فضای مجازی اطلاع رسانی می گردد.

به زودی عملیات اجرایی خط لوله و شبکه فاضلاب به طول 4.

5 کیلومتر در خیابان صلاح الدین آغاز می گردد و طبق برنامه ریزی های انجام شده، شاهد رفع تدریجی مشکلات در کوی سیاحی خواهیم بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شرکت آبفای اهواز به گزارش مشکلات فاضلاب در کوی سیاحی

واکنش شرکت آبفای اهواز به گزارش مشکلات فاضلاب در کوی سیاحی