مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:552020-07-25سياسي

بین المللی شدن دانشگاه ها تجاری سازی فرآیند آموزش و پژوهش است


استادیار گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بین المللی شدن دانشگاه ها و آموزش عالی تجاری سازی فرآیند آموزش، پژوهش و خدمات آموزشی است.

- ایسنا/خراسان رضوی استادیار گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بین المللی شدن دانشگاه ها و آموزش عالی تجاری سازی فرآیند آموزش، پژوهش و خدمات آموزشی است.

دکتر احمد فاطمی نژاد در برنامه لایو اینستاگرامی گروه مطالعات و برنامه ریزی دانشگاه فردوسی مشهد با موضوعی تحت عنوان نقد و بررسی وضعیت بین المللی شدن دانشگاه ها در ایران ، اظهار کرد: در بین المللی شدن آموزش عالی به دو منظر تئوریک می توان اشاره کرد که بین المللی شدن دانشگاه چیست و دوم آنچه که در عرصه عمل اتفاق افتاده و دانشگاه ها عملاً به دنبال آن هستند چه هدفی را به دنبال دارد.

وی افزود: از منظر تئوریک، بین المللی شدن دانشگاه به معنای توجه و گنجاندن آن ملاحظات بین المللی، جهانی، بین فرهنگی و رویکرد چند فرهنگی در آن اهداف آموزشی، پژوهشی و به طور کلی خدمات دانشگاهی که در دانشگاه های مختلف دنبال و پیگیری می شود است.

بدین منظور که علاوه بر دغدغه های بین المللی، باید در نظر داشت که به بحث های مرتبط با آموزش و طرح های پژوهشی نیز بپردازیم، از منظر ملاحظات بین المللی، جهانی، بین فرهنگی و چند فرهنگی باید به این حوزه نگریسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بین المللی شدن دانشگاه ها تجاری سازی فرآیند آموزش و پژوهش است

بین المللی شدن دانشگاه ها تجاری سازی فرآیند آموزش و پژوهش است