مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:352020-07-25اقتصادي

درخواست سازمان غذا و دارو از وزارت صمت برای توزیع ماسک در داروخانه ها


مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در نامه ای به وزارت صمت خواستار توزیع ماسک در داروخانه های سراسر کشور شد.

- مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در نامه ای به وزارت صمت خواستار توزیع ماسک در داروخانه های سراسر کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، در نامه دکتر حیدر محمدی به گلپور _ دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا وزارت صنعت معدن تجارت آمده است: احتراما با عنایت به مسائل طرح شده در رسانه ها و اظهارات برخی از مقامات آن وزارت در خصوص گرانفروشی ماسک در داروخانه ها ضمن پیوست نامه مورخ 19 تیرماه سال جاری انجمن داروسازان ایران ، جهت تنویر اذهان عمومی و استحضار حضرتعالی، به اطلاع می رساند از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا امروز هیچ سهمیه ای بابت ماسک صنعتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیچ مرجع دیگری به داروخانه ها تخصیص نیافته است.

این در حالی است که معتبرترین و ایمن ترین مرکز جهت عرضه اقلام بهداشتی در همه کشورها داروخانه ها می باشند و کادر داروخانه ها همانند سایر کادردرمانی کشور در طول مدت شیوع کرونا در خط مقدم مقابله و درمان بیماری کرونا بوده و همواره تلاش کرده اند تا نیازهای مردم در حوزه اقلام حفاظتی مبارزه با ویروس کرونا را تامین و عرضه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سازمان غذا و دارو از وزارت صمت برای توزیع ماسک در داروخانه ها

درخواست سازمان غذا و دارو از وزارت صمت برای توزیع ماسک در داروخانه ها