مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-25فرهنگي

تابستان طلایی جنگل، تخفیف طلایی روی کتاب های پیشنهادی خودتان


«تابستان طلایی جنگل» یک اتفاق هیجان انگیز تابستانه در انتشارات جنگل است که از امروز 4 مرداد آغازشده و به مدت یک هفته و تا پایان جمعه 10 مرداد ادامه خواهد داشت.

- تابستان طلایی جنگل یک اتفاق هیجان انگیز تابستانه در انتشارات جنگل است که از امروز 4 مرداد آغازشده و به مدت یک هفته و تا پایان جمعه 10 مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام انتشارات جنگل، در این یک هفته تابستان طلایی جنگل ، مهیج ترین و پرفروش ترین کتاب های خارجی اعم از کتاب های رمان زبان اصلی و کتاب های آموزش زبان با انتخاب و پیشنهاد کاربران، در گلدن باکس جنگل قرار می گیرند که همگی از تخفیف طلایی برخوردار هستند.

پس اگر می خواهید این تخفیف های بی سابقه را از دست ندهید، هرروز وارد گلدن باکس جنگل شوید و لیست کتاب های آن روز را بررسی کنید.

گلدن باکس جنگل چیست؟ کتاب خوان های همیشگی جنگل از هدف اصلی انتشارت جنگل مبنی بر چاپ و نشر کتاب های پرفروش و پرطرفدار به منظور دسترسی راحت تر کاربران به کتاب ها آگاهند تا بدین وسیله تمامی رده های سنی (خردسالان، کودکان، نوجوان و بزرگسالان) بتوانند از مجموعه کتاب های انتشارات استفاده نمایند.

از طرفی از آنجا که در بسیاری مواقع هزینه خرید کتاب ها به ویژه زمانی که تعداد خرید بالاست، زیاد است؛ گلدن باکس جنگل درون سایت طراحی گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان طلایی جنگل، تخفیف طلایی روی کتاب های پیشنهادی خودتان

تابستان طلایی جنگل، تخفیف طلایی روی کتاب های پیشنهادی خودتان