مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:052020-07-25پزشكي

تولید انبوه داروهای کرونا در گرو ارائه نتایج مستند است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با توجه به ادعاهایی مبنی بر تولید داروی کرونا در اصفهان گفت: چنانچه فرایند دارویی مستدل انجام شود، - پس از ارزیابی های کارشناسی به تولید انبوه می رسد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات مؤثر و مهم در عرصه تولید دارو در داخل کشور با توجه به ادعایی مبنی بر تولید داروی کرونا در اصفهان و عدم اجازه برای تولید انبوه آن در کشور پس از چندین ماه اظهار داشت: چنانچه ادعایی دال بر تولید دارو کرونا توسط محققان اصفهانی وجود دارد، لازم است مدارک و اسناد کافی و مستدل درباره نتایج مؤثر بودن این دارو بر بهبود بیماری کرونا ارائه شود.

وی افزود: اختراع دارویی فرایندی زمان بر است و پس از ارزیابی های علمی می توان نسبت به تولید انبوه اقدام کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به انتشار ویژگی های فیزیکی دارو در مجلات علمی پژوهشی معتبر و شرح توصیف اختراع تصریح کرد: با انتشار اسناد مربوط به ساختار یک محصول دارویی، داروی مذکور از سوی متخصصان اهل فن مورد تجزیه و تحلیل و بهره برداری قرار می گیرد.

وی بیان داشت: اختراع یک فرایند دارویی پروسه ای زمان بر و دقیق است و لازم است نتایج و اسناد مربوط به طی شدن مراحل آزمایشگاهی، حیوانی و انسانی آن بررسی و آشکار شود و چنانچه مورد تأیید متخصصان وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انبوه داروهای کرونا در گرو ارائه نتایج مستند است

تولید انبوه داروهای کرونا در گرو ارائه نتایج مستند است