مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 03:452020-07-25اجتماعي

بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه/ شرایط برگزاری کلاس ها نامشخص است


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که مدارس از شهریور ماه بازگشایی می شود، گفت: شرایط برگزاری کلاس ها نامشخص است.

- احسان گوهری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بازگشایی مدارس روز 15 شهریور قطعی بوده اما حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در آن منوط به تصمیم گیری ستاد مقابله و پیشگیری از ملی کرونا و وضعیت بیماری در استان است.

وی افزود: اگر وضعیت کرونای استان سفید باشند، 20 درصد کلاس های غیرحضوری و بقیه حضوری، اگر وضعیت زرد باشد نیمی از کلاس های غیرحضوری و اگر وضعیت استان قرمز باشد، 100 درصد کلاس های غیرحضوری خواهد بود.

گوهری راد با توضیح این که امکان برگزاری کلاس در نقاط قرمزی که تراکم دانش آموزی پایینی داشته با محدودیت های خاص وجود دارد، گفت: همه پروتکل ها را در کلاس های رعایت کرده و طرح زوج و فرد برای مدارس لحاظ خواهیم کرد تا بتوانیم آموزش ها را پیگیری کنیم.

وی از اجرای مانور بازگشایی مدارس در 25 مردادماه خبرداد و عنوان کرد: در این روز تمام معلمان، مدیران و کادر آموزشی در مدرسه حضور می یابند و نقاط قوت و ضعف بررسی شده تا برای رفع کمیودها برنامه ریزی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: به وسیله سامانه شاد، رادیو و تلویزیون و بسته های آموزشی روند تحصیل دانش آموزان ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم پویشی برای خرید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه/ شرایط برگزاری کلاس ها نامشخص است

بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه/ شرایط برگزاری کلاس ها نامشخص است