مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 03:302020-07-25سياسي

طرح شفافیت آرا بدون راه فرار در مجلس قابل اجرا است


نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان بدون راه فرار قابل اجرا است، رأی در سامانه ثبت می شود و وقتی هیأت رییسه آن را منتشر می کند، - حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره بر این که طرح شفافیت آرا در مجلس هنوز در دستور کار است و بررسی های لازم در مورد آن صورت می گیرد، اظهار داشت: این طرح همان طرح قبلی است که آرای نمایندگان مشخص می شود که چه فردی چه رأیی به متن، مصوبه، لایحه یا طرحی چه در کلیات و چه در جزییات داده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس یازدهم در ادامه گفت: این طرح آغازی بر توسعه شفافیت است و باید باعث شود که در همه بخش های حکومتی و دستگاه های اداری و جامعه نیز اجرایی شود.

وی در خصوص شفافیت آرای بدون راه فرار توضیح داد: این طرح قابل اجرا است، رأی در سامانه ثبت می شود و وقتی هیأت رییسه آن را منتشر می کند، به دور از خطا است و دستکاری در سیستم وجود نخواهد داشت.

حاجی دلیگانی در ادامه افزود: در نمایشگرها تعداد افرادی که رأی موافق، مخالف، ممتنع و تعداد افرادی که رأی ندادند، مشخص است و اگر جنبه محرمانه آن برابر اصلاح آیین نامه برداشته شود، اسامی نمایندگان در سایت مجلس منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شفافیت آرا بدون راه فرار در مجلس قابل اجرا است

طرح شفافیت آرا بدون راه فرار در مجلس قابل اجرا است