مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 19:352020-07-24اقتصادي

شناسایی دو سایت پروازی در آذربایجان شرقی


رییس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی به دلیل داشتن مزیت های مختلف گردشگری همه ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است که در صورت فراهم شدن زیر ساخت ورزش های هوایی به رونق اقتصاد گردشگری کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی حسن پور در جلسه بررسی، هم اندیشی و امکان سنجی ایجاد ورزش های هوایی در روستای توریستی و تاریخی کندوان اسکو اظهار داشت: یکی از زیرشاخه های صنعت گردشگری، گردشگری ورزشی است و ورزش های هوایی نیز جزو جاذبه های گردشگری است.

وی افزود: شهرستان اسکو به دلیل داشتن مزیت های مختلف گردشگری همه ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است که در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم از جمله ورزش های هوایی به رونق اقتصاد گردشگری این منطقه کمک می شود.

رییس هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: روستای توریستی و تاریخی کندوان اسکو مستعد راه اندازی سایت ورزش های هوایی بوده و مورد استقبال علاقه مندان ورزش های هوایی است و در نظر داریم با توجه به نزدیکی اسکو به مرکز استان، سایت های پروازی دیگری را در این منطقه شناسایی کرده تا ورزشکاران این رشته تمرینات خود را در نزدیک ترین نقطه استان انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی دو سایت پروازی در آذربایجان شرقی

شناسایی دو سایت پروازی در آذربایجان شرقی