مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 18:302020-07-24سياسي

چگونه با ازدواج درست، نسلی منتظر تربیت کنیم؟!


کارشناس برجسته مهدویت تربیت نسل منتظر را عنصری دانست که باید با ازدواج صحیح و در دورن کانون خانواده شکل گیرد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت کشور در گفت وگو با ایسنا گفت: تربیت نسل منتظر باید در درون کانون خانواده شکل گیرد و مهمترین سنگ بنای این کانون هم انتخاب درست و شایسته با محوریت اصول منتظرانه است.

وی افزود: وقتی انتخابی سالم و درست و مبتنی بر ارزش های الهی باشد، آن زمان است که می توان روی نیت ها نیز کار کرد و نیت ساخت یک زندگی ایدآل را روی محور انتظار چید.

وی گفت: باید یکسری رویکردها برای تربیت نسل منتظر به لحاظ تربیتی که مهمترین آن در نهاد خانواده شکل می گیرد تعریف شود که زنان نقش اهم در این زمینه دارند.

این کارشناس مهدویت با ذکر این مطلب که انتظار حرکت، پویایی و آمادگی لازم برای رسیدن به آینده ای بهتر است، گفت: بنابراین انتظار پویا باید منجر به تربیت نسل منتظر شود و اگر این اتفاق بیفتد یک منتظر واقعی برای این حرکت عظیم و آینده ای سرشار از خوبی ها تربیت خواهد شد.

این مدرس مرکز تخصصی مهدویت کشور با بیان این که آنچه در سخنان ائمه (ع) مشاهده می کنیم این است که انتظار باید همراه با حرکت بالنده، رشد و پویایی باشد گفت: این انتظار بدون تردید در تربیت نسل منتظر نقش بسزایی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با ازدواج درست، نسلی منتظر تربیت کنیم؟!

چگونه با ازدواج درست، نسلی منتظر تربیت کنیم؟!