مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 15:252020-07-24ورزشي

«ایده بده، جایزه ببر» شهرداری درگهان


شهردار درگهان در یک اقدام هوشمندانه با فراخوان «ایده بده، جایزه ببر»، مردم را به تفکر برای ارائه ایده های برتر و دریافت جایزه تشویق کرده است.

- سید محمد کاظمی شهروبی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: شهرداری درگهان همیشه از ایده های برتر برای ارائه خدمات بهتر حمایت کرده و این بار هم در شرایط به شهرداری درگهان ارسال می کنند، 3 ایده برتر در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، آموزشی، ورزشی برای دریافت جوایز 100 میلیون ریالی انتخاب خواهند شد.

به گفته وی، قشموندان از هم اینک می توانند نسبت به ارائه ایده های برتری که با راهکار اجرایی همراه باشد را بررسی کنند و از 21 تا 31 مرداد ماه از طریق خط اعلام شده به شهرداری درگهان ارسال نمایند.

کاظمی شهروبی با بیان اینکه احتمال دارد در بین ایده های ارائه شده، فرصتی برای ایجاد تحول در سیستم خدمات شهرداری ایجاد شود، افزود: ما همیشه بر این باور بوده و هستیم که از اندیشه های برتر مردم بهره ببریم و امیدواریم با این اقدام مسیر خدمت به مردم هموارتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مردم فهیم جزیره قشم براساس این فراخوان می توانند خودشان را در جایگاه شهردار درگهان قرار داده و راه مناسبی که می تواند منجر به تحول در ارائه خدمات و یا کسب درآمد بیشتر شود را با هدف کسب جایزه بهترین ایده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایده بده، جایزه ببر» شهرداری درگهان

«ایده بده، جایزه ببر» شهرداری درگهان