مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 15:052020-07-24سياسي

دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می کنیم دولت در سالجاری 50 میلیارد تومان برای طرح های بازآفرینی و توانمندسازی محلات هدف شهر اردبیل اختصاص دهد.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می کنیم دولت در سالجاری 50 میلیارد تومان برای طرح های بازآفرینی و توانمندسازی محلات هدف شهر اردبیل اختصاص دهد.

صدیف بدری سوم مرداد در نشست معاونین وزیر راه و شهرسازی در اردبیل اظهار کرد: در کنار ادامه احداث محور اردبیل – سرچم و چهاربانده کردن این مسیر امسال نیز تا 35 کیلومتر کار عملیاتی با تلاش پیمانکاران در دستور کار است که با نظارت راه و شهرسازی این پروژه با قوت و قدرت به پیش می رود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با احداث خط ریلی میانه – اردبیل انتظار می رود به زودی احداث راه آهن اردبیل به مغان نیز کلنگ زنی شود تا شاهد اجرای این پروژه در مدت زمان معین و مشخص باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار ریل گذاری 100 کیلومتر از راه آهن اردبیل به سمت میانه قرار شد از مهرماه ریل گذاری 25 کیلومتر از این مسیر از سمت میانه آغاز شده و 7 ایستگاه در حال احداث خط ریلی اردبیل – میانه نیز به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد

دولت 50 میلیارد تومان به بازآفرینی شهری اردبیل اختصاص دهد