مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 12:052020-07-24بين الملل

مقام نظامی صهیونیست: حزب الله توان زدن سکوهای استخراج گاز ما در وسط دریا را دارد


فرمانده پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی در حیفا تأکید کرد که حزب الله این قابلیت را دارد که سکوهای استخراج گاز رژیم صهیونیستی را در وسط دریا هدف قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی یسراییل هیوم ، امروز (جمعه)، به نقل از گیل اگینسکی فرمانده پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی در حیفا بر قدرت نظامی حزب الله لبنان در هدف قرار دادن اهدف دریایی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری روزنامه العربی الجدید ، فرمانده پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی در حیفا در این خصوص گفت که حزب الله اکنون در حال توسعه توانمندی های نظامی خود است تا در تقابلات احتمالی آتی، سکوهای استخراج نفت را در مرکز دریا هدف قرار دهد.

این اظهارات پس از آن مطرح می شود که حزب الله لبنان به دنبال حمله هوایی روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، طی بیانیه ای اعلام کرد که یکی از این نیروهای این جنبش به نام علی کامل محسن به شهادت رسیده است.

گیل آگینسکی در ادامه با ادعای اینکه نیروی دریایی رژیم صهیونیستی آماده مقابله با چالش هاست، خاطرنشان کرد که تل آویو در سطح دریا با دو چالش مواجه است؛ چالش اول در سطح آب و دیگری در زیر آب.

وی مدعی شد که تل آویو این آمادگی را دارد با هرگونه سناریوی احتمالی از جمله استفاده از دو سناریوی یادشده به طور همزمان مقابله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام نظامی صهیونیست: حزب الله توان زدن سکوهای استخراج گاز ما در وسط دریا را دارد

مقام نظامی صهیونیست: حزب الله توان زدن سکوهای استخراج گاز ما در وسط دریا را دارد