مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:452020-07-24بين الملل

بایدن در ایالت های کلیدی از ترامپ پیش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نظرسنجی جدید فاکس نیوز نشان می دهد که در در ایالت های میشیگان، مینه سوتا و پنسیلوانیا که جزو ایالت های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، - نظرسنجی جدید در خصوص رقابت های ریاست جمهوری آمریکا از پیش بودن نامزد حزب دموکرات در ایالت های کلیدی این کشور حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نظرسنجی جدید فاکس نیوز نشان می دهد که در در ایالت های میشیگان، مینه سوتا و پنسیلوانیا که جزو ایالت های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، آرای جو بایدن بیشتر از آرای دونالد ترامپ است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی بایدن از حمایت شدید زنان، رای دهندگان غیر سفیدپوست و کسانی که در مناطق حومه شهر زندگی می کنند، بهره مند است در حالی که ترامپ از عملکرد ناچیز در بین مردان و رای دهندگان سفید رنج می برد.

در روز 29 تیز نیز اعلام شد که در جدیدترین نظرسنجی انجام شده در میان رای دهندگان آمریکایی که توسط روزنامه واشنگتن پُست و شبکه ای بی سی نیوز انجام شده، 55 درصد از رای دهندگان آمریکایی گفته اند که در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر به جو بایدن نامزد حزب دموکرات، رای می دهند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، فقط 40 درصد از رای دهندگان آمریکایی گفته اند که در انتخابات پیش رو به دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در ایالت های کلیدی از ترامپ پیش است

بایدن در ایالت های کلیدی از ترامپ پیش است