مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:352020-07-24سياسي

طرح سالم سازی دریای رودسر ناقص است


امام جمعه رودسر با بیان اینکه طرح سالم سازی دریای رودسر ناقص است، گفت: این همه بودجه و اعتبارات برای طرح سالم سازی کجا هزینه می شود، لازم است که آقایان غیرت دینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در آیین خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار کرد: طرح سالم سازی دریای رودسر نیازمند توجه جدی تری است.

وی با بیان اینکه طرح سالم سازی دریای رودسر ناقص است، افزود: این همه بودجه و اعتبارات برای طرح سالم سازی کجا هزینه می شود، لازم است که آقایان غیرت دینی، ملی و انقلابی خود را بروز دهند و همه دستگاه ها وظیفه دارند اهتمام ویژه ای در ساماندهی طرح سالم سازی دریا داشته باشند.

امام جمعه رودسر با اشاره به حواشی تلخ دیروز در شورای اداری استانداری گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه نماینده ولی فقیه از قبل با استاندار هماهنگی کرده بودند که به دلیل مشغله کاری، زودتر از جلسه خارج خواهد شد بعد از اتمام بیانات خود با واکنش شدیداللحن نماینده شهرستان صومعه سرا همراه شد.

وی اعتراض نماینده صومعه سرا به خروج نماینده ولی فقیه را نوعی بی ادبی و گستاخی به جایگاه ولایت مطلقه فقیه و نماینده ولی فقیه در استان خواند و گفت: آقای نماینده گستاخ بی ادب، حرف مفت را کسانی می زنند که چهار سال در مجلس بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سالم سازی دریای رودسر ناقص است

طرح سالم سازی دریای رودسر ناقص است