مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:252020-07-24ورزشي

کمبود ویلچر دغدغه اصلی بانوان بسکتبال برای تمرین و مسابقه


نایب رییس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: هر چند بعد از جاکارتا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان را به سمت جوانگرایی سوق دادیم اما کمبود ویلچر در استانها یکی از دغدغه های بانوان بسکتبال است که مجبورند برای انجام تمرینات و شرکت در مسابقات از ویلچر های مردان استفاده کنند.

- نایب رییس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: هر چند بعد از جاکارتا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان را به سمت جوانگرایی سوق دادیم اما کمبود ویلچر در استانها یکی از دغدغه های بانوان بسکتبال است که مجبورند برای انجام تمرینات و شرکت در مسابقات از ویلچر های مردان استفاده کنند.

سوسن فتحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیای تایلند که اذر ماه سال گذشته برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو برگزار شد، متأسفانه سهمیه را از دست دادیم و از آن زمان تا به الان اردویی برای بازیکنان بسکتبال با ویلچر نداشتیم.

وی گفت: با شروع کرونا سعی کردیم تمرینات ورزشکاران را از نظر بدنی و مهارتی از طریق فضای مجازی پیگیری کنیم تا با افت رکورد مواجه نشوند، البته این شیوه تمرینات هر چند برای حفظ امادگی بدنی بازیکنان تا حدودی مناسب است، اما چون نظارت مستقیم بر عملکرد بازیکنان بسکتبال با ویلچر نداریم دقیقا نمی دانیم گزارشاتی که از طریق فضای مجازی به مربی ها ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ویلچر دغدغه اصلی بانوان بسکتبال برای تمرین و مسابقه

کمبود ویلچر دغدغه اصلی بانوان بسکتبال برای تمرین و مسابقه