مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:052020-07-24دانش

دانشگاه فردوسی، با حصار یا بی حصار؟


دانشجویان سابق رشته های معماری و برنامه ریزی شهری دانشگاه فردوسی نظرات خود را در خصوص حذف حصارهای فیزیکی دانشگاه بیان کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی دانشجویان سابق رشته های معماری و برنامه ریزی شهری دانشگاه فردوسی نظرات خود را در خصوص حذف حصارهای فیزیکی دانشگاه بیان کردند.

تینا کلاهدوز در برنامه اینستاگرامی انجمن علمی شهرسازی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه فردوسی مشهد با موضوعی تحت عنوان دانشگاه با حصار یا بی حصار اظهار کرد: دانشگاه های ایتالیا اعتقادی به ساختن ساختمان جدید ندارند و عموماً ساختمان های قدیمی خود را بازسازی می کنند و به نظر من ایده خوبی است.

دانشگاه پلی تکنیک میلان حیاط مرکزی دارد که همه در یک نقطه جمع می شوند و یک محیط پویایی را به وجود می آورند حتی این دانشگاه ها دسترسی خوبی به شهر از لحاظ مترو دارند.

وی افزود: در این دانشگاه فعالیت های فرهنگی انجام می شود که دانشجویان را مشتاق می کند تا حضور بیشتری برای فعالیت ها داشته باشند و تجاربی نیز در این زمینه کسب کنند.

کسی تنها به فکر درس خواندن و گرفتن مدرک نیست بلکه به این فکر است که برای آینده مفید باشد.

ما امکانات را برای همه دانشجویان فراهم کردیم و افرادی خارج از دانشگاه از کتابخانه استفاده می کنند اما در دانشگاه فردوسی تنها دانشجویان همان دانشگاه می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی، با حصار یا بی حصار؟

دانشگاه فردوسی، با حصار یا بی حصار؟