مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-24بين الملل

روسیه آمریکا را ناقض حقوق بشر خواند


سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد اقدامات ناقض حقوق بشر آمریکا حق اعتراض در این زمینه را از آن سلب می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این کنفرانس گفت آمریکایی که خودش دست به نقض حقوق بشر می زند و در این زمینه اهمال کاری می کند حق ندارد به اوضاع حقوق بشری در کشورهای دیگر اعتراض کند.

وی در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته وزارت خارجه آمریکا گفت که اهمال آشکار اصول قانون اساسی به ویژه در پی نقض های گسترده حقوق بشری در آمریکا و عدن پایبندی این کشور به حقوق بشر در قبال دیگر کشورها و مردمانشان باعث میشود واشنگتن دیگر حق اعتراض به هیچ کشور دیگری را نداشته باشد.

وی افزود: متاسفانه ما باید بگوییم نتایج گزارش 60 صفحه ای این کمیته هیچ اشاره ای به تحلیل مشکلات موجود در عرصه حقوق بشر در آمریکا ندارد.

راخارووا گفت که این گزارش و نتایج آن نمونه ای از پروپاگاندای منحصر به فرد آمریکا در تقویت دیدگاه ویژه اش از مفهوم حقوق بشر است.

وی گفت: آیا واشنگتن می تواند همچنان نقش رهبر جهان را در پیشبرد برنامه های حقوق بشر در سایر کشورها ایفا کند؟ چرا به تحقیق و گزارش نیاز دارید؟ از ما بپرسید ، ما به طور خلاصه و واضح به شما خواهیم گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه آمریکا را ناقض حقوق بشر خواند

روسیه آمریکا را ناقض حقوق بشر خواند