مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 13:252020-07-23فرهنگي

جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان مجازی برگزار می شود


هم اکنون فراخوان المپیاد فیلم سازی نوجوانان به صورت آنلاین منتشر شده است و برگزاری این دوره جشنواره متأثر از شرایط کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی اظهار کرد: از این هفته ورزشگاه بزرگ دستگرد فعالیت خود را آغاز کرد، بوستان آزادی هم در اختیار مردم این منطقه قرار گرفت و به سرانه ورزشی و فضای سبز منطقه 13 اضافه شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: احداث بوستان هفت هزار متری در محله قائمیه را آغاز کردیم و در دستگرد هم بوستانی آماده می شود تا در مجموع سرانه فضای سبز منطقه را افزایش داده و به استاندارد نزدیک کنیم.

وی با اشاره به اینکه به خاطر شرایط کرونا شیوه اجرای برنامه ها تغییر کرده است، گفت: درصدد هستیم این کار به یک نفر هم آسیب وارد نکند و پروتکل ها رعایت شود؛ در همین زمینه از فضای مجازی بیشتر استفاده می کنیم تا خدمات لحظه ای هم متوقف نشود.

توقفگاه ما فقط جایی است که لازم باشد ریل قطار توسعه برای خدمتی جدید عوض شود.

نوروزی افزود: تصور می کردیم تا پایان سال حدود 50 پروژه در داخل مناطق شهر اصفهان اجرا شود، اما تعداد آن ها بیشتر از این موارد است؛ همچنین چند پروژه بزرگ آماده افتتاح است که حضور مسئولان ملی را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان مجازی برگزار می شود

جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان مجازی برگزار می شود