مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 10:302020-07-23اقتصادي

رشد 93.5 درصدی اقتصادی در خلیل آباد


فرماندار خلیل آباد با اشاره به 93.

5 درصد رشد اقتصادی دراین شهرستان طی یک سال اخیر، گفت: در حال حاضر 8 معین اقتصادی در خلیل آباد با 15 تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش 240 میلیارد تومان در قالب 15 طرح پیش بینی کرده ایم که تاکنون برای 140 نفر ایجاد اشتغال محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در دفتر امام جمعه خلیل آباد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نماز جمعه به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اجتماع بزرگ، وحدت آفرین و مهم ترین جلوه تحقق آیین های دینی، اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران است.

فرماندار خلیل آباد افزود: نماز جمعه قطعاً از دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی است و نقش برجسته آن در روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث های مختلف فرهنگی، دینی و سیاسی بوده که به خوبی این پیوند جاودانه امت و امامت بر همه در جامعه نمود دارد.

وی ادامه داد: مردم شهیدپرور خلیل آباد همواره در همه صحنه ها  از جمله در برپایی نمازهای جمعه حضور فعال و پررنگ داشته اند، نماز جمعه علاوه بر اینکه مکان عبادی سیاسی بوده، به محلی برای صله رحم با دوستان و آشنایان و درد و دل های دوستانه مبدل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 93.5 درصدی اقتصادی در خلیل آباد

رشد 93.5 درصدی اقتصادی در خلیل آباد