مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 10:102020-07-23حوادث

دستگیری سارقان مامورنما در 48 ساعت/ 130 هزار دلار دست نخورده باقی ماند


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه سارق مسلح که از یک صراف 130 هزار دلار سرقت کرده بودند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سه سارق مسلح که از صرافی 130 هزار دلار سرقت کرده بودند خبر داد و گفت: متهمان خود را مامور به مالباخته معرفی و اموالش را سرقت کرده بودند.

 سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر گفت: در اواخر تیرماه امسال مردی 30 ساله با مراجعه به دادسرای امورجنایی تهران از وقوع سرقت مسلحانه 130 هزار دلاری در محدوده مرزداران توسط سه مرد ناشناس که خود را مأموران مبارزه با مفاسد اقتصادی معرفی کرده بودند، خبر داد و اعلام شکایت کرد.

وی بیان داشت: پرونده با موضوع سرقت مسلحانه با غصب عناوین دولتی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 27 تهران به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: شاکی با حضور در اداره یکم به کارآگاهان اظهارکرد که ساعت 2 بعد از ظهر چهاردهم تیر ماه در حال انتقال 130 هزار دلار به صرافی واقع در محدوده مرزداران بصورت پیاده بودم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو 405 با پلاک سبز نظامی به همراه دو سرنشین و یک دستگاه موتورسیکلت طرح تریل تک نفره مسیر تردد مرا بستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مامورنما در 48 ساعت/ 130 هزار دلار دست نخورده باقی ماند

دستگیری سارقان مامورنما در 48 ساعت/ 130 هزار دلار دست نخورده باقی ماند