مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-23سياسي

حزب اراده ملت از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شد


حزب اراده ملت ایران در آخرین جلسه شورای مرکزی خود با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این حزب، از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حزب اراده ملت ایران در آخرین جلسه شورای مرکزی خود با توجه به اتخاذ رویکرد جدید حزب و مصوبه آن بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه با بیان اینکه امروز جامعه ما درگیر معضلات و بحران های اقتصادی ست، از جمله تحریم ها و اقتصاد دلال محور و توزیع رانت های بی شمار و فاصله طبقاتی که روز بروز بیشتر می شود، آورده است: همگی موجب گردیده این فشارها بر دوش طبقات ضعیف تر چون کشاورزان، کارگران، کارمندان و کسبه خرد سنگینی کند.

نوسان های ناگهانی تورم ناشی از تغییرات در بازارهای پولی و ارزی و مسکن و غیره نشان از آن دارد که سیاست ها، ناکارآمد و تدبیرها، ناکافی بوده لذا موضع گیری شفاف همراه باراهکارعملی اصلاح طلبان در این مهم ضروری به نظر می آید.

این بیانیه به فعالیت حزب حاما در عرصه سیاسی اشاره کرد و آورده است: حزب اراده ملت ایران، از ابتدای شروع فعالیت رسمی در سال 1379، به عنوان یک حزب اصلاح طلبِ خودبنیاد و برخاسته از پایین، با تلاش و ارادتمندی برای پایبندی به صداقت، شفافیت، پاسخگویی، پاک دستی و قانونمندی، خود را متعهد به حرکت در چارچوب گفتمان اصلاحات دانسته و همگام با سایر احزاب و گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اراده ملت از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شد

حزب اراده ملت از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شد