مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-23سياسي

حزب اراده ملت از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شد


حزب اراده ملت ایران در آخرین جلسه شورای مرکزی خود با توجه به اتخاذ رویکرد جدید این تشکل سیاسی اصلاح طلب، بیانیه ای را منتشر کرد.

- حزب اراده ملت ایران در آخرین جلسه شورای مرکزی خود با توجه به اتخاذ رویکرد جدید این تشکل سیاسی اصلاح طلب، بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این بیانیه آمده است: سال هاست که در سرزمین عزیزمان ایران، جان های شیفته و عدالت خواه ضمن بیزاری جستن از هرگونه تبعیض و فساد، نیروهای دولتی و حاکمیتی را به بازشناسی و برخوردی مقتدرانه و تبری جویانه از فسادهای سازمان یافته، فرامی خوانند و مطالبه ایشان درپیش گرفتنِ رویکردی متعهدانه و انسان محورانه از سوی مسئولین برای کاستن از تبعیض های فراگیر و جاری بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: انتظاری که از اصلاح طلبی می رفت مبارزه ای عمیق، پایدار، باورمندانه و تشکیلاتی، بر اساس نظم و نسقی بغایت مستحکم و مرصوص بود، لکن شوربختانه آنچه در عمل شاهدش بودیم اینکه؛ به تدریج دغدغه بخش قابل توجهی از احزاب و گروه ها و افراد حاضر در جبهه اصلاح طلبان، به طلب استمرار حضور خویش در ارکان قدرت فروکاسته شد.

با اتخاذ سازوکارهای غیردموکراتیک، فرصت سوزی های مکرر و رفتارهای غیرصادقانه آمیخته با فرصت طلبی، آرمان های اصلی و اصیلِ گفتمان اصلاحات در عمل به بوته فرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اراده ملت از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شد

حزب اراده ملت از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شد