مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 08:302020-07-23سياسي

تدوین برنامه جامع گردشگری در دستور کار فراکسیون است


دبیر اول فراکسیون گردشگری مجلس و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات حوزه گردشگری و استفاده از ظرفیت دیپلماسی گردشگری و همچنین تدوین برنامه ای جامع و بلند مدت برای این صنعت در این فراکسیون خبر داد.

- ایسنا/یزد دبیر اول فراکسیون گردشگری مجلس و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مطالبات حوزه گردشگری و استفاده از ظرفیت دیپلماسی گردشگری و همچنین تدوین برنامه ای جامع و بلند مدت برای این صنعت در این فراکسیون خبر داد.

محمد صالح جوکار در حاشیه نشست فعالان گردشگری با نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به راه اندازی اولین فراکسیون گردشگری در مجلس شورای اسلامی به ریاست نماینده ی مردم اردکان در استان یزد اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی و تعامل نمایندگان در مجلس بیش از پیش افزایش یافته و ایجاد این فراکسیون بستر و زمینه ای برای توسعه گردشگری کشور خواهد بود.

وی با بیان این که این فراکسیون می تواند اقداماتی اساسی در کشور بدون در نظر داشتن مباحث سیاسی انجام دهد، بیان کرد: مهمترین بحث در این فراکسیون، توسعه و پیشرفت کشور در زمینه گردشگری و همچنین استان است به طوری که از میراث ارزشمند این استان بهترین بهره برداری را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه جامع گردشگری در دستور کار فراکسیون است

تدوین برنامه جامع گردشگری در دستور کار فراکسیون است