مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 08:152020-07-23اقتصادي

تولید کود آلی استریل شده از ضایعات کشاورزی و حیوانی در مجتمع نیمه صنعتی فشتام


کود ارگانیک تولیدشده در شرکت سبو سیب سلامت از فضولات و پس از استفاده در اراضی کشاورزی موجب اصلاح فعالیت بیولوژیکی، کشت و کار و خواص شیمیایی خاک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بابک دین پرست، معاون امور هماهنگی و امور اقتصادی وزیر کشور ظهر امروز به همراه معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری گیلان از شرکت سبو سیب سلامت واقع در مجتمع نیمه صنعتی فشتام بازدید به عمل آورده و شنونده درد و دل های کارکنان و مسؤولان این شرکت شد.

فعالیت شرکت سبو سیب سلامت تولید کود آلی استریل شده از فضولات حیوانی و ضایعات کشاورزی به روش اکسترود است، به گفته مدیرعامل شرکت سبوسیب سلامت کود تولیدشده در این شرکت برخلاف کودهای شیمیایی فاقد تأثیرات مخرب بر خاک، ریشه گیاهان و محیط زیست بوده و عناصر موجود در آن در اثر آبیاری متوالی یا بارندگی شسته نمی شود.

کود ارگانیک تولیدشده در این شرکت از فضولات و پس از استفاده در اراضی کشاورزی موجب اصلاح فعالیت بیولوژیکی، کشت و کار و خواص شیمیایی خاک می شود.

به گفته ابوذر عبدی، رییس شرکت سبو سیب سلامت تولید کود آلی؛ مواد استفاده شده در این کود سه تن کود مرغی و دامی تازه معادل 50 کیلوگرم سولفات پتاسیم، 100 کیلوگرم سوپر فسفات تریپل و 50 تا 100 کیلوگرم اوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کود آلی استریل شده از ضایعات کشاورزی و حیوانی در مجتمع نیمه صنعتی فشتام

تولید کود آلی استریل شده از ضایعات کشاورزی و حیوانی در مجتمع نیمه صنعتی فشتام