مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-23سياسي

ضرورت سرمایه گذاری برای فرآوری مس در معادن دامغان


نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری برای فرآوری فلز مس در معادن دامغان گفت: تحقق این امر تحول خوبی را در اقتصاد منطقه و استان ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر علیزاده برمی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی به میزبانی استانداری سمنان بابیان اینکه مس فلزی باارزش است اظهار داشت: سرمایه گذاری برای فرآوری فلز مس در معادن دامغان می تواند تحولات خوبی در اقتصاد این منطقه و استان ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه این فلز دارای ارزش افزوده بالایی است، تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان و معدن داران در این راستا به عنوان یک ضرورت احساس می شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه معادن جنوب دامغان دارای ظرفیتی مطلوب برای رونق اشتغال و اقتصاد استان است، خاطرنشان کرد: جنوب دامغان سرشار از معادن غنی است و با بهره گیری از این ظرفیت می توان 20 هزار فرصت شغلی در این منطقه ایجاد کرد.

علیزاده برمی در ادامه با اشاره به اینکه تأمین آب و برق پایدار از مهم ترین دغدغه تولیدکنندگان این شهرستان است، افزود: ارائه طرح های بلندمدت در کنار رفع مقطعی و کوتاه مدت مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سرمایه گذاری برای فرآوری مس در معادن دامغان

ضرورت سرمایه گذاری برای فرآوری مس در معادن دامغان